Earth day #2

Hade typ världens perfekta söndag igår. Sov ut och vaknade runt 11 och blev typ rastlös på en gång så som tur var blev jag upplockad av Micaela, Ivan och Melissa så åkte vi till stranden i en annan liten beach town 15 min iväg. Carpenventeria tror jag den hette?
Jag åt super färska och saftiga annans och så drack vi alla ett glas champagne på stranden. 
 
Efter ett tag gick vi och käkade på ett mexikanskt ställe med jätte billiga och riktigt goa tacos. 
Efter det hämtade vi upp Jessica och åkte mot earthfestivalen!
 
Denna gången fick jag en helt annan bild av det och tyckte så sjuuukt mkt om det. Det är ju som sagt massor med stånd med kläder, smycken , naturprodukter och massa annat. MEN öl och vin hängnanden var det bästa för där var det en stor scen och igår spelade ett sjukt bra band som hette FMLYBAND, kolla på youtube, de finns inte på spotify!
 
Jag och Jessica mådde bara allmänt jäkla bra och satt på en filt och kolla på alla mäniskor som bara såg så jäkla lyckliga och glada ut, bästa med allt att alla som går dit är så jäkla down to earth och har fina långklänningar med blommor i håret och ser typ fria ut haha! 
 
Dagen slutade med burgare på In-N-out och lite film med Brettis!