När man väntar..

Den första klassen jag har på tisdag och torsdagar har vi nu grupp arbete i, och min grupp har vart så bra så att vi ligger ett steg före så på lektionerna har vi ingenting att göra så då får vi gå därifrån.. Då måste jag ju vänta här i skolan 1 timme eftersom jag har en till klass efter den.

Men idag gör det inte så mycket eftersom det är gött väder ute, så jag knallade iväg till min favorit häng plats på skolan där det aldrig är mycket folk.

Idag blir sista skoldagen för denna veckan för min del, mina lärare i morgon ställde in onsdags klasserna eftersom de vet att folk vill åka till deras hemstäder under thanksgiving och på torsdag börjar ju thanksgiving helgen.

Vi ska ha middag hemma hos oss då vy David har redan varit och köpt kalkon sen står han som chef över thanksgiving middagen !