Spring break

Hallå!! 
Nästa vecka är det spring break, men jag går på det redan idag, tjoho :D

Chris har varit här hos mig i Santa Barbara nu i en vecka och vi har gjort massa skoj. Hans lov är denna veckan.

I lördags firade vi min födelsedag istället för söndagen eftersom det blir enklare att njuta av den när det inte är skola dagen efter.
Chris tog med mig ut till en ranch där vi red hästar på ett trail upp i ett berg med jätte vacker natur. Hade ingen aning om vart vi var på väg, så det var skoj :)

Efter ridningen så kom en till överaskning. Då var alla fina vännerna i en park och hade dukat upp brunch och mimosas och på kvällen blev det fest.

Skoj skoj :D
Fick tillbaka svaren på mitt midterm jag hade i onsdags och det gick jätte bra. Fick 96 rätt av 100 så jag är super glad :)

Puss på er