Comeback

 
 
Eftersom jag nu mera pluggar San Diego och inte i Santa Barbara längre.  Jag och Kajsa bor nu mera med Chris och en till kille plus att vi nu studerar på San Diego State College. Nu har jag alltså 2 år kvar, sen ska jag väll antagligen vara klar med skolan.
 
Som ni kanske vet så är San Diego mycket större en Santa Barbara och staden är så utspridd, så det är verkligen nödvändigt att ha bil, och därför har jag nu alltså köpt en bil :D Min alldelless första egna bil, som till och med står skriven i mitt namn :D Vuxen poäng till mig där va.
 
Igår började skolan.  Efter att ha haft 3 månader ledigt så är det nu dags att komma tillbaka till student livet.  Ni har ju också varit ganska medvetna om att jag har lyckats få till världens bästa scheman förut på skolan i Santa Barbara, genom inte haft lektioner varje veckodag.  Nu mera har jag lektioner måndag till fredag varje vecka, BUHUU! Men nu är det nya tider helt enkelt 
 
Nu klart med skolan, som ni vet så var jag ju hemma i Sverige och jobbade hela sommaren, vilket också betyder att jag var utan Chris i tre månader eftersom han jobbade här i SD. Så som ni kan förstå så har vi haft mycket att ta igen sen jag kom tillbaks. Vi har försökt att vara så produktiva som möjligt... :D
 
Typ som detta: 
 
 
 
Eller detta:
 
Eller som det här:
 
Men vi gjorde även det här:
 
SÅ JA!! Ni kan ju förstå typ ;D